egorsuzi
Υπάλληλος υποδοχής ξενοδοχείου
Περιγραφή Αγγελίας
Αναζητούμε Ρεσεψιονίστ για να διαχειρίζεται τη ρεσεψιόν μας σε καθημερινή βάση και να εκτελεί ποικίλες διοικητικές και γραφικές εργασίες.
Ευθύνες
Χαιρετίστε και καλωσορίστε τους επισκέπτες μόλις φτάσουν στο γραφείο
Κατευθύνετε τους επισκέπτες στο κατάλληλο άτομο και γραφείο
Απάντηση, προβολή και προώθηση εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων
Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος της ρεσεψιόν είναι τακτοποιημένος και ευπαρουσίαστος, με όλα τα απαραίτητα χαρτικά και υλικά (π.χ. στυλό, φόρμες και μπροσούρες)
Παρέχετε βασικές και ακριβείς πληροφορίες αυτοπροσώπως και μέσω τηλεφώνου/email
Λάβετε, ταξινομείτε και διανέμετε καθημερινά αλληλογραφία/παραδόσεις
Διατηρήστε την ασφάλεια του γραφείου ακολουθώντας τις διαδικασίες ασφαλείας και ελέγχοντας την πρόσβαση μέσω της ρεσεψιόν (παρακολούθηση ημερολογίου, έκδοση σημάτων επισκεπτών)
Παραγγείλετε προμήθειες γραφείου και κρατήστε το απόθεμα των αποθεμάτων
Ενημερώστε τα ημερολόγια και προγραμματίστε συναντήσεις
Κανονίστε ταξίδια και καταλύματα και ετοιμάστε κουπόνια
Διατηρείτε ενημερωμένα αρχεία για τα έξοδα γραφείου και τα έξοδα
Εκτελέστε άλλα καθήκοντα γραφείου υποδοχής όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπία, μεταγραφή και αποστολή φαξ
Απαιτήσεις και δεξιότητες
Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Receptionist, Αντιπρόσωπος Front Office ή παρόμοια θέση
Γνώση στη σουίτα Microsoft Office
Πρακτική εμπειρία με εξοπλισμό γραφείου (π.χ. φαξ και εκτυπωτές)
Επαγγελματική συμπεριφορά και εμφάνιση
Στερεές δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
Ικανότητα να είναι επινοητικοί και προορατικοί όταν προκύπτουν προβλήματα
Άριστες οργανωτικές ικανότητες
Ικανότητες πολλαπλών εργασιών και διαχείρισης χρόνου, με δυνατότητα ιεράρχησης εργασιών
Στάση εξυπηρέτησης πελατών
Πτυχίο γυμνασίου? πρόσθετη πιστοποίηση στη Διαχείριση Office είναι ένα πλεονέκτημα